Kwalitatieve dienstverlening
Om onze kwaliteit te waarborgen maken wij gebruik van onafhankelijk onderzoeksbureau Monitorgroep om de kwaliteit van onze dienstverlening in de APPA re-integratietrajecten te meten. Met een gemiddelde respons van 88% krijgen wij een goed beeld van wat onze cliënten van ons verwachten en waar onze verbeterpunten liggen.
Op basis van onze laatste resultaten score wij een 8,1
Wij zien dat onze maatwerk aanpak wordt gewaardeerd! Over het afgelopen jaar zien we ook dat onze cliënten de fysieke (netwerk)bijeenkomsten missen in de vorm van onze workshops. Deze proberen wij dit najaar weer te gaan verzorgen wanneer de ontwikkelingen rondom Covid deze toelaat.
Er wordt heel goed gekeken naar mijn sterke en minder sterke kanten en de daar uit voortvloeiende kansen op de arbeidsmarkt. Op basis hiervan is een traject afgesproken dat goed bij mij past en waar ik daar waar nodig met raad en daad wordt bijgestaan door mijn begeleider.
Eerlijk gezegd zou ik op dit moment geen verbeterpunten weten. Fysieke netwerkbijeenkomsten zijn op dit moment niet mogelijk en die mis ik het meest.